.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایران خودروی مازندران از پرداخت مالیات معاف نشد

مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران گفت: با وجود اینکه بر اساس مصوبه هیئت وزیران، شهرک‌های صنعتی 10 سال معافیت مالیاتی دارند اما شرکت ایران خودرو در مازندران نتوانسته از این امتیاز بهره‌مند شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سید امید حسین‌نژاد بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی با رسانه‌های گروهی بابل اظهار داشت: توسعه سایت ایران خودرو از اهداف بسیار مهم مسئولان استان و شهرستان است که امیدواریم با تعامل و همدلی که بین مسئولان استان وجود دارد به‌زودی این امر مهم محقق شود.

وی افزود: سایت ایران خودرو مازندران شهریور سال 89 با تولید روزانه سه دستگاه خودرو پژو پارس فعالیت  خود را آغاز کرده که در حال حاضر به 90 دستگاه در روز رسیده است.

وی افزود: میزان تولید ایران خودرو مازندران در سال 89 یک هزار و 917 دستگاه بوده که در سال 90 به 15 هزار و360 دستگاه اعم از خودروی سمند سریر، پارس جی ا ل ایکس و پارس سال است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه افزایش و توسعه سایت ایران خودرو مازندران گامی مهم برای ایجاد اشتغال‌های مستقیم و غیرمستقیم در بابل می‌شود، افزود: در حال حاضر برای 230 نفر اشتغال مستقیم و برای  یک‌هزار و 600 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 6هزار نفر متقاضی فعالیت در شرکت ایران خودرو مازندران هستند این در حالی است که 75 درصد پرسنل ایران خودرو بومی و از شهرستان بابل هستند.

حسین‌نژاد توسعه قطعه‌سازی را یکی از اهداف مهم ایران خودرو مازندران برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه با توسعه قطعه‌سازی اشتغال زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در بابل ایجاد می‌شود امیدواریم در آینده نزدیک با حمایت مسئولان، شهرک قطعه‌سازی در بابل ایجاد شود.

وی راه‌اندازی شهرک قطعه‌سازی در بابل را امری ضروری برشمرد و بیان داشت: توجه به صنعت قطعه‌سازی و استقرار آن در کنار ایران خودرو، زمینه مناسبی برای افزایش اشتغالزایی، کاهش هزینه حمل و نقل و کاهش انرژی خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو مازندران با اشاره به اینکه ایران خودروی بابل هنوز نتوانسته از معافیت مالیاتی برخوردار شود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بر اساس مصوبه هیئت وزیران شهرک‌های  صنعتی 10 سال معافیت مالیاتی دارند اما شرکت ایران خودرو نتوانسته از این امتیاز بهره‌مند شود.

وی در پایان گفت: این در حالی است که ایران خودرو به تنهایی قادر به توسعه سایت ایران خودرو مازندران در بابل نبوده بلکه مسئولان باید با ایجاد بستر محیطی مناسب و تخصیص تسهیلات بانکی این شرکت را مورد حمایت قرار دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.39 seconds.